Tijesto za sve

Tijesto za sve
Fantasticno tjesto od kojeg mozete praviti sve sta pozelite,tartove sa punjnjem po zelji,male jastucice,slatke kanelone,puniti ih sa nutelom i preklapati kao jastucice,sta pozelite,evo ideje kako sam ja prvi put pravila.
Sastojci
Za tjesto:
300 g brasna
80 g secera
1 vanilin secer
200 g butera (sobne temperature)
30 ml hladne vode
Punjenje:
pekmez,marmelada
sitno sjeckani orasi
Priprema
Sve sastojke za tjesto staviti u dublju,vecu posudu (buter najbolje narezati na manje komade)i izraditi u fino glatko tjesto koje cete oblikovati u kuglu,zaviti u prozirnu foliju i ostaviti na hladnom da stoji 1 sat.
Ja sam od tjesta pravila male mini tartove,izaslo mi je 7 komada.
Podjelila sam tjesto na 7 jednakih djelova,malo ostavila za trake preko,razvila i oblozila kalup tjestom,punila sa pekmezom u koji sam nasjeckala malo oraha
prekrila sam onda sa trakama (ili se moze cjeli tart prekriti,ruze vaditi od tjesta preko raspodjeliti,masti na vbolju).
Ovako pripremljeni manji tartovi se peku u zagrijanoj pecnici na 200°C 20 minuta.Ako pravite veci tart peci 35-40 minuta,da dobije finu zlatno-braonkastu boju.
Lisnato tijesto
Sastojci
2 dc lmlake vode
soli prstohvat
170 gr maslaca polu slanog ili suvog za razlistavanje(ako ga ima u prodaji kod vas) koji stajao na sobnoj temperaturi (da je mekan)
300 gr brasna

PripremaVrijeme pripreme:60 minTežina:Jednostavno
1
U posudu staviti:vodu,prstohvat soli,maslac i dodati brasno.To dobro umijesiti mozete i mikserom.Treba da bude tijesto lijepljivo.
2
Radnu povrsinu posuti brasnom i umijesiti dobro tijesto.Mekano ne cvrsto.
3
Tijesto razviti u pravugaonik pa ga preklopiti kao pismo.
4
Ovako uraditi 5 puta i ostaviti ga u frizider 30m (a ne smeta i vise ako odstoji).
5
Izvaditi iz frizidera i razviti i napraviti krug ili sta vam treba.
6 Lisnato tijesto/slika/1332369/
Moze tijesto lijepo da se oblikuje,razvije i da stavi izmedju dva papira (papir za pecenje).
7 Lisnato tijesto/slika/1332375/
Zamotati pazljivo u tubu i ostaviti u zamrzivac tako da imate spremno kad vam zatreba;
http://www.coolinarika.com/recept/906475/#content_info
Jednostavni biskvit
Sastojci
3 jaja
9 žlica šećera
9 žlica ulja
5 žlica brašna
4 žlice gustina
1 prašak za pecivo
1 žlica mlijeka

Priprema
Jaja i šećer izmiksati ,dodati ulje brašno ,gustin sa praškom za pecivo ,mlijeko
Kalup za tortu za ovaj biskvit je bio promjera 26cm.
Kalup obložiti papirom ja obložim i strane uliti smjesu i peći 15min na 180c. (coolinarika.com)
http://www.coolinarika.com/recept/jednostavni-biskvit/#content_info