среда, 18. јун 2014.

Kako uplesti lavandu...

 :: Kako uplesti lavandu ili rekapitulacija vikenda ::


Boljelo, ne boljelo, isto mi se hvata! :)....

Drago mi je da sam preksinoć usprkos glavobolji stisnula zube i otišla na domjenak "Dobre vibre" i osim degustacije kolačića, vidjela i cure. 
Pardon. I dečka. Umalo ga izostavih! :)
I doista se nadam da ćemo se do jeseni uspjeti organizirati i konačno provesti u djelo food blogersko okupljanje.

Ja sam to vrlo velikodušno prepustila mlađima i sad samo čekam pozivnicu! Jednu fancy molim! ;) 
Pardon, dvije. Sad sam si i dijete zaboravila! :) 

A nije mi za zamjeriti. Nema što me nije boljelo u posljednja tri dana. A kako baš i ne posustaje, ja sam odlučila ignorirati.
Radom. 

Izlazimo malo iz kuhinje i za početak ćemo upletati!

Lavandu. 
Kažu da smiruje. 
I lavanda i pletenje. 
Zajedno bi trebali biti sedativna dobitna kombinacija. :)
Oduvijek su me privlačili ti upleteni smotuljci lavande. Miris sam uvijek držala nekako prejakim, ali smotuljci bi me uvijek zaveli i očarali i iznova se smještali u moje ormare.

Imali su više šarma od jastučića, ulja, ičega vezanog uz lavandu.
Nekako, kao da u sebi sadrže prošlost.

U tom majušnom smotuljku koji oko sebe širi miris svježe oprane posteljine i ormara, sadržan je duh prošlih vremena, nekih smirenijih vremena, u kojima su žene imale vremena same sebi napraviti lijepe uporabne predmete, a nisu pod njih, nakon posla, jurcale u shopping centre. 
Neki duh zaboravljenih vještina i zametnute ljepote.
I kad sam konačno saznala kako se to radi, odlučila sam podijeliti i s vama. 
U tu će vam svrhu trebati stabljike prilično svježe ubrane lavande, jer ona se vrlo brzo suši, a onda joj stapke odrvene i pucaju, a potrebno je da su još gibke kako biste upleli svoj smotuljak.

Trebati će vam i otprilike 1,60m satenske vrpce u boji koju želite. 
E, sad ću skočiti samoj sebi u usta i to troskokom ;), ali, kad je riječ o lavandi, doista je najljepša nježno ljubičasta ili  lila. :)

Vaš svežanj lavande mora sadržavata neparan broj parova, dakle npr. 22 stapke koje čine 11 parova ili 26(13), 34(17), uglavnom broj parova mora biti neparan. 
Ja sam se odlučila radi lakšeg upletanja i prezentacije za vrlo mali broj, 14 stapki, koje čine 7 parova.
Uz sam rub cvjetova podvežite ih satenskom trakom koju ste odabrali. 
Zatim stapke izvrnite preko cvjetova, tako da buketić naopako obujmite stapkama lavande i počnite uplitati po dvije stapke satenskom trakom, ostavljajući jednom trakicu iznad stapki, a drugi je put provlačeći ispod stapki. 
Činiti ćete to ukrug sve dok dođete do kraja cvjetova i na dnu obmotati više puta ili svezati mašnu, već kako vam drago. 
Napravite još omčicu na kraju stapki i vaša lavanda je spremna za vaš ormar ili neko vidljivije mjesto. 

Нема коментара:

Постави коментар