четвртак, 15. мај 2014.

Zabaione s jagodama





Dragi moji, veseli me da su vam se svidjeli moji prijedlozi recepata s jagodama.
I zato ćemo se danas počastiti finim talijanskim pjenušavim desertom. 
Pozvala sam ga na naše druženje, a on je najavio i svoju otmjenu pratnju princeze Jagode.
Hmmm...vidi ti njega! Mislite li da se Zabaione zaljubio? 
Morat ćete to otkriti sami...a možda se i zaljubite! Ja već jesam :o)







Kao što sam najavila za sve ovotjedne deserte i ovaj recept je prilično jednostavan.
Još samo par riječi prije nego se upustite u ljubavnu avanturu :)
U ovaj desert idu slatka bijela vina. Uobičajeno se radi s Marsala desertnim vinom, dostojna zamjena može biti prošek ili porto.
U slučaju da ne možete nabaviti baš ništa od toga, dobro će doći i neko poluslatko bijelo vino tipa chardonay, muškat i slično. 

Put u slatku avanturu...



Zabaione s jagodama
  • 4 žumanjka
  • 80 gr šećera
  • 1/2 čaše slatkog vina (Marsala ili Prošek)
     + jagode 


U inox ili vatrostalnoj posudi umutimo žumanjke sa šećerom.
Posudu s umućenim žumanjcima stavimo na paru iznad posude s grijanom vodom.
Dolijevamo vino miksajući smjesu nad parom oko 5-7 minuta ili dok se pjena ne zgusne. 
U visoku čašu složimo narezane jagode te na njih žlicom dodamo Zabaione pjenu.
Serviramo odmah.




 Love is in the air, Strawberry affair!





Нема коментара:

Постави коментар