петак, 12. септембар 2014.

rolovana baklava sa grizom....cica.

        Ljiljina baklava

Sastojci

Priprema

  1. 1
    Umutiti 4 jaja sa 7 kasika secera. Dodati 7 kasika griza, 125 grama margarina i 1 dcl mleka te nastaviti mutiti. Na kraju umesati mlevene orase.
  2. 2
    Jednu koru namazati tankim slojem ulja i preko nje staviti drugu koru, koju treba takodjer jako tanko premazati uljem. Premazati sa slojem fila i uviti roladu. Tu roladu staviti sa strane.
  3. 3
    Postupak ponoviti sa sledece 2 kore, nafilovati i na pocetak staviti prvu pripremljenu roladu. Uviti! Znaci, svaka rolada se sastoji od 4 kore.
  4. 4
    Ponavljati postupak dok se ne potrosi sav materijal. Zatim rolade iseci na dasci da budu duzine 3- 4 cm i sloziti ih u nauljenu tepsiju.
  5. 5
    Sve roladice premazati sa tankim slojem ulja i peci na 200 stupljeva dok fino ne porumene.
  6. 6
    Skuvati sirup od secera, vode i po zelji limunvog soka. Vreo sirup preliti preko ispecene baklave. (Gledati da istovremeno bude baklava ispecena, a sirup skuvan).
  7. 7
    Ostaviti da se sirup dobro upije, a baklava ohladi  
  8.   

    Kuvarijacije - Baklava with semolina flour

    Malo kasnim, ali nadam se da mi se neće zamjeriti. Ovaj mjesec u kuvarijacijama radili smo Rolanu baklavu s grizom. Zapravo ja sam je jučer radila prije posla, brzinski napravila, pofotkala i mislila kako ću navečer kad se vratim s posla stići objaviti. Bila sam toliko umorna da sam jednostavno to pustila za danas. Onako vruću, probala sam komadić i bila oduševljena sa svime, okusom, mekoćom i sočnošću. Na poslu su samo stizali pozivi...mmmm jako ti je fina baklava. Na svu sreću okrajci su ostali za danas pa ću uživati  u njima.


    Recept neću prepisivati već je on u linku. Zanimljiv je postupak motanja, što se može vidjeti po fotkicama. Znači rolada ide u roladu. Slojevi se tako lijepo osjete.


    Moja je prilično žuta jer je rađena s domaćim jajima.

    Kako imam domaće limune stavila sam jedan cijeli limun koji sam ukuhala u sirupu.

 Ražnjići marinirani u umaku od jogurta i metvice

Prethodnih dana svi smo bili svjedoci katastrofalnih poplava što su zadesile regiju. Vjerujem da je svaki čovjek koji je mogao, pomogao na ovakav ili onakav način, barem jedanput okrenuvši broj. Teško je bilo gledati te jadne ljude i ne mogu zamisliti kako je izgubiti sve što si godinama stvarao.
Želim im brzi oporavak i da se drže koliko mogu!


Ovaj mjesec pregledavala sam recepte s jogurtom jer tu temu nam je zadala Mateja s bloga M's Bakery u igrici Ajme koliko nas je.
Dobila sam domaće limune i odluka je pala na ražnjiće...

3 komada pilećih prsa
1 limun korica i sok
1 limun za slaganje
1 dl jogurta
1 žlica meda
4 listića metvice
maslinovo ulje


Narezati prsa na oko 1 cm. Promiješati jogurt, nasjeckanu metvicu, med, koricu i sok jednog limuna. Posoliti i popapriti. U to uroniti piletinu poklopiti i pustiti u frižideru da odstoji sat vremena. Dva puta u međuvremenu promiješati.
Kada se piletina marinirala slagati kockice s komadima limuna naizmjenično. Ja sam još sve zalila umakom. Peći na zagrijanoj ploči namazanoj maslinovim uljem.


Poslužiti sa salatom po izboru.
Djeca nisu bila oduševljena jer su im bili prekiseli, a mužu i meni odlični i sočni.  

Нема коментара:

Постави коментар