уторак, 19. август 2014.

Stocicu,postavi se!

MINI PICE



Pozdrav svima koji me i dalje čitate bez obziva što me ovako dugo nema:))
Moram da zahvalim mojoj drugarici Mici što je ,bez obzira, nastavila da održava dinamiku objavljivanja postova i za vreme ove letnje pauze .
Meni...  se  pauza baš odužilaaaa:))
Šta da vam kažem! Posle dužeg vremena ,hvala Bogu,zasluženi raspust provodim baš opušteno.Skitalo se više od mesec dana i to onako baš lepo:))
Kod kuće sam tek nekoliko  a već za vikend pakujemo opet kofere:))
Teram sebe da malo pokrenem i ovom pravcu ali nešto mi ne ide .Vodim se onom ..."sve što je na silu , ne valja!"
Ne mogu jedino da odbijem molbe dece,pa evo jednog doručka iz kućne radinosti:))
Od srca!
 za SRCE MINI PICE potrebno vam je:
  • 1 pakovanje lisnatog testa(1/2 kg)
  • 150gr praške šunke
  • 150gr kačkavalja
  • kečap po ukusu
  • origano
PRIPREMA:Zamrznuto linato testo odlediti na sobnoj temperaturi.Posle jedno sat,sat i po idealno je za rad.
Radnu površinu blago posuti brašnom i na njoj oklagijom razvući testo debljine oko pola cm. Dobijeni pravougaonik premazati kečapom(po ukusu) a zatim posuti origanom.Poređati ,zatim prašku šunku od ivice do ivice.Na kraju posuti krupno rendanim kačkavaljem.(u paketu od pola kg lisnatog testa su dva komada testa tako da i količinu šunke i kačkavalja treba podeliti na pola  da filovanje bude podjednako)
Kada ste sve to uradili  ,uhvatite duže ivice pravougaonika i presavijte ih do pola tako da se dodiruju na sredini.
(kad pogledate  sad imate kao vrata ormara:))možete ivice da otvorite) Baš mi je žao što nisam slikala.)
Na  kraju ponovo preklopite ali samo s jednog kraja na drugi na pola.
Tako preklopljeno testo secite na šnite debljine oko 1 cm.Ređajte ga po ivicama gde je sečeno (kao na slici)
Pecite u zagrejanoj rerni na 200C oko 10 min pa izvadite i svako srce okrenite i vratite u rernu da se peče dok lepo ne porumeni:))
Uposlite decu jer ona u svemu što rade zajedno sa vama uživaju:)))

Нема коментара:

Постави коментар