понедељак, 18. август 2014.

Hadzijski cevap,sis cevap...

                Hadzijski cevap 

Hadzijski cevap..Jelo koje cete uvijek naci u Sarajevskim restoranima... Ja sam ga davno, davno nekad probala prvi put u nasem poznatom Sarajevskom restoranu... Dopao mi se ...I nacin serviranja...Po cemu je specifican...U papiru za pecenje onako zavezan i kad ga vi otvorite njegov miris vas odusevi...A ukus e to je tek slag na torti... Nadam se da ce vam se dopasti...:)
Hadzijski cevap :)

Sastojci

Priprema

  1. 1 Hadzijski cevap :)
    Meso i povrce sve fino ocistiti i izrezati na kockice...
  2. 2 Hadzijski cevap :)
    Meso sa lukom proprziti samo bez icega neka ono pusti svoj saft...U to postepeno dodavati ostalo povrce.....Uz mijesanje .
  3. 3 Hadzijski cevap :)
    Dinstati uz postepeno podlijevanje temeljcem...
    Temeljac mozete napraviti od komada mesa ili koljenice prokuhane i zacinjene u vodi..Ili prokuhajte govedju kocku za supu u 500ml vode..Ja sam pravila temeljac sa mesom...
    Dodati pred kraj pecenja ajvar i Alevu papriku...Onda sve lijepo zaciniti po ukusu..
  4. 4 Hadzijski cevap :)
    Kad je sve gotovo i onako lijepo sjedinilo svoje ukuse...Ono je spremno za rernu...
    Uzmite kutlacu...
  5. 5 Hadzijski cevap :)
    Papir za pecene izrezite na kocku..I po kutlacu sipajte pripremljene smjese...
  6. 6 Hadzijski cevap :)
    Pa kao na slici zavezite cevap...
    Stavite tako cevape u tepsiju u koju ste usuli 1 solju vode...Stavite nekih 20-30 minuta da se zapece u rerni...
  7. 7 Hadzijski cevap :)
    Servirajte ga obavezno tako u papiru na tanjir...
    Svako ce sebi odvezati svoj cevapcic i uzivati u jelu...
  8. 8 Hadzijski cevap :)

               Sis cevap

Gdje god sam isla u posjetu, na iftar, rucak, neko slavlje,veselje, itd, nezaobilazno jelo je bio upravo sis cevap. Pored pite, sarme, bamje i dolme, ovo je jedno od jela koje ce se sigurno naci na trpezi jedne bosanke koja ocekuje goste. :) Po meni, ovo je najkonkretnije kuhano jelo sa mesom. Nije ni cudo sto se uvijek i svuda rado jede.

Sastojci

Priprema

  1. 1 sis ceva
    Meso isjeckati na kockice velicine zalogaja.
    Luk i mrkvu takodje isjeckati.
  2. 2 sis cevap1
    Na cackalicu nizati sljedecim redosljedom: luk, mrkva, meso, luk, mrkva meso, mrkva, luk.
    Na pocetku i kraju cackalice streba stajati luk!
  3. 3 sis cevap2
    U serpu staviti malo ulja, pa poredati sis cevap u serpu (ukrug).
    Preliti vodom toliko da sis cevap bude ispod vode.
    Kada prokuha, smanjiti vatru i dodati naerendan paradajiz (ja sam ga samljela u procesoru za hranu), lovorov list, bosiljak, alevu papriku, bosiljak, te posoliti i pobiberiti po ukusu.
  4. 4 sis cevap3
    Poklopiti i kuhati na tihoj vatri oko 45 minuta.

Нема коментара:

Постави коментар