уторак, 3. јун 2014.

Tart sa jagodama

 Tart sa jagodama













Sastojci
tart

300 gr. oštrog brašna
175 gr. maslaca
4 kašike šećera u prahu
2 žumanca
2 kašike hladne vode

Fil

1 l. mleka
5 kašika gustina
3 kašike brašna
4 šumanca
1 kašika vanila ekstrakta
8 kašika šećera
50 gr. maslaca

oko 400 gr. jagoda
ja sam stavila jedan red okolo banana, 2 manje banane



Izmešati brašno i maslac sitno isečen, ja to radim u blenderu, zatim dodati šećer u prahu, žumanca i vodu, umutiti mikserom (žice za testo). Dobiće se jedna rastresita smesa, domesiti rukama u glatko testo. Ne treba dugo da se mesi, u nekoliko poteza. Testo uviti u najlon foliju i ostaviti sat vremena u frižider.
Posle sat vremena razvući ga na dasci posutoj brašnom,zatim ga premestiti u kalup srednje veličine, prstima lagano pritisnuti testo uz rub pa višak testa odseći nozem.

Na nekoliko mesta testo izbosti viljuškom i staviti da se peče u prethodno zagrejanu rernu na 180 stepeni 25-30 minuta. Kada je pečeno sačekati da se skroz ohladi pa tek onda izvaditi iz kalupa.

Fil

Gustin, brašno, žumanca, šećer i vanilu izmešati sa malo mleka dobro da nema grudvica, ostalo mleko staviti da prokuva. U vrelo mleko istresti smesu i kuvati 2, 3 minuta na umerenoj temperaturi mešajući. Skinuti sa vatre i umešati maslac.
Kada se malo prohladi istresti na tart i ostaviti da se ohladi skroz.

Preko fila ređati jagode. Ja sam ih premazala gotovim želeom za tart, može da se stavi i bezbojni preliv za torte a može da se ostavi i samo voće.

Нема коментара:

Постави коментар