недеља, 8. јун 2014.

Mousse od limuna


Kad sam vidjele fotke ovog moussea na Dalmatia gourmande znala sam da ću ga vrlo brzo isprobati. Volim limunaste kolače, torte, pite, pa i sladoled. Jednostavno mi se jako sviđa taj spoj kiselkastog i slatkog i ne mogu mu odoljeti. A ovaj mousse je divno lagan i pjenast, baš kako mousse treba izgledati. Ako volite limun, svakako ga isprobajte. U mojoj varijanti ima nešto manje šećera, pa ako volite slađe radije ga pripremite po orginalnom receptu.




60ml vode
10g želatine u prahu
250g šećera
6 limuna
6 jaja
prstohvat soli
250ml vrhnja za šlag

Želatinu stavite u malu šalicu i prelijte sa vodom. Promiješajte i ostavite da nabubri. Kad nabubri, otopite ju na laganoj vatri stalno miješajući.
Limune ocijedite i naribati im koricu.
šećer, žumanjke, sok od limuovu koru i malo soli staviti u posudu za kuhanje na pari i dobro izmiksati. Kuhati na pari i stalno miješati dok se krema ne zgusne. Ne smije zavrijeti. Maknuti s pare i dodati joj otopljenu želatinu. sve dobro izmiksati i ostaviti da se ohladi na sobnu temperaturu.
Vrhnje za šlag izmksati u čvrsti šlag, a bjelanjke u čvrsti snijeg.
U prohlađenu kremu dodati prvo šlag i dobro izmiksati pa onda pažljivo umiješati bjelanjke.
Još jednom na kraju sve dobro izmiksati i ostaviti da se ohladi hladnjaku bar 3 sata prije posluživanja.


Princ William čokoladna keks torta

Chocolate Biscuit Cake

Tražeći recept naišla sam na dva - Chocolate Biscuit Cake sa Oprahine stranice koji je većina onih koju su ga dosad radile slijepo slijedila i recept s www.bettycrocker.com gdje torta izgleda isto, a sastojci su posve drugačiji. Također sam našla recept i na blogu Just cake the Cupcake.
Smetalo me je ono sirovo jaje i još ponešto pa sam odlučila uzeti sve sastojke iz prvog recepta i napraviti kremu na svoj način, a uz to sam i malo uvećala količine. Kako nisam imala ni tako mali kalup za torte, tortu sam napravila u duguljastom kalupu za kruh. Možda je tako manje efektno, ali je ipak dobar odabir jer je torta slatka, pa ovako možete rezati tanke kriške, tanje nego da je napravljena u formi okrugle torte.




3 jaja
100g šećera
200g čokolade za kuhanje
200g maslaca
330g čajnih kolutića

glazura:
85g tamne čokolade
1 žlica maslaca

Čajne kolutiće izlomiti na veće komade, najbolje na četvrtine.
Na pari istući jaja sa šećerom dok smjesa ne zgusne, pa dodati izlomljenu čokoladu i maslac. Dobro miješati dok krema ne postane glatka. Maknuti s vatre i u kremu umiješati izlomljene kekse.
Okrugli kalup od 20cm ili duguljasti za kruh namazati maslacem ili obložiti prozirnom folijom te prebaciti smjesu u kalup. Žlicom lijepom poravnati i ostaviti na sobnoj temperaturi dok se ne ohladi. Ohlađeno staviti u hladnjak preko noći ili bar na 3 sata.



Na kalup staviti tanjur za posluživanje te pažljivo prevrnuti kolač na tanjur.

Otopiti čokoladu na pari i dodati joj maslac te miješati dok ne dobijete glatku smjesu.

Preliti glazuru po kolaču te posuti izmrvljenim keksima za ukras.

Kraljevska čokoladna torta :) Royal chocolate cake :)






Sastojci :

115 g tamne čokolade
115 g šećera
115 g maslaca
1 jaje

220 g čajnih ili speculas keksa
malo maslaca za namašćivanje kalupa

200 g čokolade za glazuru
par smrvljenih keksi za ukras


U kalup od 20 cm na dno staviti masni papir za pečenja a stranice namazati maslacem.

Razlomite kekse u komade veličine badema i pustite ih sastrane.

Miksati šećer i maslac dok se ne ujedine, za to vrijeme rastopiti čokoladu i dodavati maslacu dok se spoji. Nakon toga dodati razmućeno jaje i miksati dok se jaje ne uklopi.

Isključiti mikser, dodati kekse u kremu i povezati sve zajedno u masu. Utisnuti masu u kalup i dobro ju rasporediti po dnu jer će se nakon hlađnja preokrenuti.  

Hladiti 3 sata u hladnjaku :)

Nakon tri sata izvaditi iz hladnjaka i staviti na mrežicu za glazuru. Rastopiti čokoladu i preliti preko torte i pusti da se ohladi. Ohlađenu ukrasiti usitnjenim keksama i poslužiti. Režite polagano sa vrućim nožem i pazite da se ne polomi u komade kako se meni jer sam se žurila!!



Iskreno, ova torta me nije baš oduševila kako se priča po internetu. Vjerojatno jer jako slatka, a ja sam više tip koji voli malo normalnije stvari...preporučam da smanjite količinu šećera i trebalo bi biti malo bolje :) Uživajte u fotkicama :))





Нема коментара:

Постави коментар