четвртак, 5. јун 2014.

kod sanje...

 KOLAČ OD TIKVICA S CIMETOM



Da, ovo je kolač u koji idu zelene tikvice. Tikvice koje inače koristimo u pripremi slanih jela. Negdje prije mi je netko rekao kako je savijača s tikvicama i makom odlična i jako ukusna, pomislila sam možda bi tikvica, takva vodena i sočna odlično funkcionirala i u kolaču koji zahtjeva jabuku ili slično voće. Pogodila sam, ovaj kolač je pun pogodak. Najzdraviji kolač koji sam ikada napravila, ja sam stavila pirovo brašno, ako se vi ne usudite stavite obično. Mada kada se kolač ohladi, uopće se ne kuži da je neko drugo brašno. Kolač jako fino miriši, tikvica se uopće ne osjeti, a super da je tu. Malo za promjenu.



Sastojci:

  • 2 cijela jaja
  • 2 šalice šećera
  • 1.5 šalica ulja
  • 1 vanil šećer
  • 1-2 žličice cimeta ili začina za medenjake (zavisi koliko volite)
  • pola žličice sode bikarbone
  • 2 šalice mljevenih oraha
  • pola šalice mlijeka
  • 1 veća sitno naribana tikvica
  • pola praška za pecivo (ja sam koristila prašak za pecivo za medenjake - miriši na medenjake)
  • 4 šalice brašna
  • 1 žlica pekmeza po želji
Šalice su one male od 0.7 dcl.
Ovo su sastojci za jedan manji kolač.
Priprema:

    1. Pećnicu stavite da se grije na 200C.
    2. Sve sastojke zajedno izmješajte u velikoj posudi.
    3. Tepsiju namastite ili obložite masnim papirom.
    4. Smjesu izlijte u tepsiju i pecite u zagrijanoj pećnici oko 30 minuta. Zavisno o jačini pećnice.
    U slast!
    _
    Sanja

     NAJBOLJI RECEPT ZA MUFFINE


    Mnogo nas je u potrazi sa najboljim receptom za muffine, da nisu suhi, da nisu komplicirani, da se s njima da igrati, da su sočni i meki, da su savršeni. Ovo je takav recept, jako se lako izmute, uspjet će svima, a sve sastojke biste trebali imati doma. Možete ih radi kao mramorne, možete ih raditi sa kakaom ili čokoladom, možete u njih ubaciti svježe ili sušeno voće. Može u njih staviti mak, rogač ili malo cimeta i začina za medenjake. Recept je stvarno podatan i vjerujte to je taj, drugi vam neće trebati.


    Ja sam ovoga puta u svoje ubacila ribizle, borovnice i jagode. Kremu sam napravila od slatkog vrhnja za šlag, svježeg sira, malo voća koje mi je ostalo, dodala sam i malo šećera u prahu i arome vanilije. Radite s onim što imate doma, unesite malo ljubavi i rezultat će biti sjajan.




    Sastojci za muffine:

    *za oko 34 muffina koristite veliku šalicu za čaj

    • 4 cijela jaja
    • 1.5 šalica šećera
    • 1 šalica radenske ili mlijeka
    • 1 šalica ulja
    • 2.5 šalice mekog brašna
    • 1 prašak za pecivo

    Priprema:
    1. Pećnicu upalite na 200C i ostavite da se grije.
    2. U kalup za muffine složite košarice. Meni su najbolje one iz DM-a, čvrste su, imaju lijepe uzorke i cijena im je 5.90 kn za 40 komada.
    3. Pjenasto izmiksajte 4 jaja, postepeno im dodavajte 1.5 šalicu šećera, pa zatim 1 šalicu radenske ili mlijeka, pa 1 šalicu ulja. Zatim postepeno dodajte 2.5 šalice mekog brašna i 1 prašak za pecivo. Cijelo vrijeme miksajte. Kada se sve lijepo spoji stanite. Na kraju svih ovih osnovnih sastojaka možete umiksati mak, rogač, kakao, čokoladu...
    4. Košarice punite do 3/4 i stavite ih peći u zagrijanu pećnicu oko 15-18 minuta. Zavisno od pećnice, u nekoj će možda trebati 20 minuta, a ako neka peče jače smanjite malo temperaturu. Isprobajte s čačkalicom dali su gotovi - tako da ju gurnete u muffin i ako ona izađe suha, gotovi su.
    5. Ako mislite voće stavljati u muffine najbolje da to napravite prije samog pečenja, kada izlijete smjesu za muffine u košarice, u svaki posebno ubacite i voće.
    To je to, na čisti biskvit možete dodavati razne kreme, pudinge, voće, slatko vrhnje za šlag i slično.
    Stojim vam na raspolaganju ako negdje zapne ili sam nešto nejasno napisala. Javite se ili ovdje ili na Facebook.
    U slast!
    _
    Sanja


    Нема коментара:

    Постави коментар