субота, 13. септембар 2014.

kokos +oblande mmmmmmmmmmm

                                 RAFAELO OBLATNE

.....

Sastojci

Priprema

  1. 1
    stavi u posudu 10 bjelanjaka i dobro izmiksaj sa šećerom, zatim lagano umješaj kuhačom suhe sastojke koje ste dobro sjedinili.
    smjesu rasporedite na tri, a može i na dvije oblatne i pecite na laganoj temperaturi 15 minuta. ja sam sve tri ispekla odjednom na 160.
    ispečene kore malo pritisnuti da se ne dižu. (ja sam stavila protvan)
  2. 2
    želatinu namočite da nabubri u vodi po uputama na vrećici.za kremu odvojite jedan dio mlijeka i dobro izradite brašno, gustin, žumanjke i šećer, te u laganom mlazu uspite u kipuće mlijeko. kada se smjesa sjedini dodajte čokoladu i kuhajte na laganoj vatri 5 minuta.
    kada je krema kuhana dodati želatinu u nju i staviti hladiti stalno lagano mješajući da se ne uhvati korica.
    ja obično stavim posudu u hladnu vodu i mješam lagano 5 minuta dok se ohladi i onda se više ne stvara korica.
  3. 3
    u skroz hladnu kremu uješati 200 ml ulupanog slatkog vrhnja, a ako ne želite vrhnje možete umjesto njega dodati  150 g maslaca.
  4. 4
    na svaku koru naneti trećinu kreme. gotov kolač posuti ribanom čokoladom ili kokosom, a tko želi može staviti i glazuru ili čak ulupano slatko vrhnje........ mašti na volju.
  5. 5 RAFAELO OBLATNE
    kore su ispočetka krckave kao puslice, ali nakon nekog vremena popusti i bude mekana. meni je gušt onako krckavo jesti, a vama odvolje.
  6. 6 RAFAELO OBLATNE
    još jedna slika.
  7. 7
    htjela sam još dodati da pečenje kora prilagdite svojoj rerni........... moja ima dosta jak grijač.

Нема коментара:

Постави коментар