недеља, 31. август 2014.

mak63

                                 Ležbaba sa sirom

Evo jos jedne "u nizu"mojih starinskih "lijevanih"pita(pisete mi,da ih cesto spremate i da ste zadovoljni,sto me posebno veseli:))..probajte i ovu,za dorucak ili laganu veceru,sa kiselim mlijekom:)

Sastojci

  •  6 jaja
  •  500g. svijezeg mladog sira(ja sam koristila meggle)
  •  2 v. zlice masti (ili ako ne koristite moze maslac)
  •  300g. glatkog brasna
  •  1 prasak za pecivo
  •  6dl. mlijeka
  •   prezla(mrvice) za posipanje lima
  •   par zlica toplog maslaca za poprskati gornju koru
  •   sol po ukusu

Priprema

  1. 1
    Pomijesajte brasno sa praskom za pecivo.
  2. 2
    Pijenasto mutite jaja sa masti(maslacem).
  3. 3
    Sastavite sve skupa, na kraju dodajte mlijeko i sol po ukusu.
  4. 4
    Smijesu uspite u podmazan i mrvicama posut pleh.
  5. 5
    Gornju koru, poprskajte toplim maslacem i pecite na 190C. 30 minuta.
  6. 6
    Kada se malo ohladi, toplu je rezite na zeljene komade.                             

Нема коментара:

Постави коментар