понедељак, 7. јул 2014.

       Moj neobicni rucak

Sastojci

  •  500g Mljevenog mesa(ili kolicina po zelji)
  •  1 crni luk
  •   isjeckani svjezi persun
  •  2 velike kasike paradajz pirea
  •   so,biber,vegeta
  •   paprike po zelji(ja sam stavila 1 crvenu,i jednu zutu)
  •  250 do 300 tecne pavlake
  •   ulje
  •  3 velike kasike prezle
  •  1 jaje
  •   brasno za uvaljati

Priprema

  1. Meso pomjesati sa isjeckanim lukom, jajom, paradajz pireom, zacinima po ukusu, persun sitno isjeckan, i prezlom..Sve fino rukom izraditi, praviti male loptice, uvaljati svaku u brasno, i kad su sve gotove, rumrno prziti na ulju.Temperatura ne smije biti puno jaka.Kad su vec rumene, nasuti tecnu pavlaku, dodati paprike isjeckane na sitno, ili krupnij, kako ko voli, da se krcka dok paprike ne omeksaju.Ako je suvise zitko, dodati se moze jos tecne pavlake.Ja jos isjeckam persun, pa dodam preko.

                     


  Guzvani bureci

Sastojci

  •  1kg brasna (ako treba dodajte ili smanjite)
  •  500ml mlake vode
  •  1 soljica (od kafe) ulje
  •  20gr kvasac
  •  1 kasika sol
  •   sir...mleveno meso...kopriva.

Priprema

  1. 1
    Zamesite glatko testo ,podelite na loptice (ja sam oko18)i ostavite 15 mn da odmore.
  2. 2
    Oklagijom otvorite koru poprskajte je sa uljem (ja sam izmesala salo i ulje)poprskajte sa sirom.
  3. 3
    Skupite prema sredini ko na slici
  4. 4
    I drugu stranu.
  5. 5
    Onda krajeve prebacite na sredinu jednu nad drugu ko na slici i lagano sa spaklom (ili rukom) okrenite.
  6. 6
    Stavite u pleh gde ce te peci u zagrejanu rernu na 200st .Kad su gotove odma stavite da se peku.
  7. 7
    Nadev je od mlevenog mesa, zaprzen sa crnim lukom i zacine.
  8. 8
    Ovo je sa koprivom, zaprzenom sa prazilukom i dodate sira

Нема коментара:

Постави коментар