субота, 14. јун 2014.

        Starinska posna torta

Meni više liči na kolač nego na tortu, ali tako stoji u jednoj maminoj staroj svesci.  Brza za napraviti i vrlo sočna tortica!

Sastojci

Priprema

  1. 1
    Dobro umutiti džem, vodu, šećer i ulje.
    Tome dodati griz i mutiti dok se masa ne ujednači.
    Ja sam radila sa džemom od šipka.
  2. 2
    Izmešati brašno, prašak za pecivo i sodu bikarbonu. Ovo dodati u prethodno umućenu masu.
    Sve zajedno mutiti dok se masa ne ujednači.
    Na kraju dodajte suvo grožđe i promešajte.
  3. 3
    Masu sipati u pleh koji je prethodno podmazan i posut brašnom. Ja sam pekla u plehu velicine 30x35 cm. Možete ga peći u okrugloj tepsiji, tada će izgledati kao tortica i biće debje.
    Pecite u zagrejanoj rerni dok ne porumeni.
  4. 4
    Izmešajte šećer i vodu i stavite da provri, neka vri oko 3-4 minuta.
    Prelijte preko pečenog kolača.
    Kolač premažite sa džemom i pospite mlevenim orasima.
    Možete umesto oraha na kraju staviti i grazuru od čokolade.

Нема коментара:

Постави коментар