недеља, 24. август 2014.

ODABRANO...

                                 One hour rolls

Fantasticna peciva koja se kao sto sam naziv kaze naprave za 1 sat.Moja djeca ih obozavaju.Recept sam davno nasla na nekoj web stranici  i godinama ih pravim.

Sastojci

Priprema

  1. 1
    U zdjelu staviti vodu,secer,ulje i kvasac ,pomijesati i ostaviti da odstoji 15 minuta dok ne nadodje kvasac.
  2. 2
    Zatim dodati umuceno jaje i sol i pomijesati.
  3. 3 One hour rolls
    Polako dodavati brasno dok ne dobijete tijesto koje ja malo ljepljivo.Ako je potrebno dodajte malo vise ili manje brasna ovisno od vrste brasna koje koristite.
  4. 4 One hour rolls
    Pokrijte zdjelu platicnom folijom i krpom i ostavite da nadolazi 10 minuta.
  5. 5
    Nakon 10 minuta u jednu zdjelicu stavite malo ulja i sa pomascenim rukama direktno iz zdjele dadite male komadice tijesta i formirajte male loptice.Ja od ove kolicine dobijem 30 komada.

  6. 6 One hour rolls
    Redajte ih u tepsiju oblozenu papirom za pecenje ,ostavljajuci prostor izmedju da mogu da nadodju i ostavite ih da nadolaze 20 minuta.
  7. 7
    Pecite ih u zagrijanoj pecnici na 190 stepeni 20 minuta ili dok lijepo ne porumene(originalno u receptu pise da se peku 10 minuta ali meni nikada nisu lijepo porumenile za 10 minuta ,tako da ih ja pecem 20 ).
  8. 8 One hour rolls
    Pecena peciva cim ih izvadite premazite otopljenim maslacem.

Posluživanje

*** Originalno u receptu se peciva premazu sa otopljenim maslacem pomijesanim sa medom.
Ja obocno premazem samo sa maslacem jer ova peciva djeca obicno koriste za sendvice.

                                 Botan kocke


Sastojci

Priprema

  1. 1
    Za biskvit dobro umutiti jaja,secer i vanila ekstrakt.
    Dodati ulje i mlijeko i lagano pomijesati.
    Na kraju dodati brasno pomijesano sa praskom za pecivo i soli i mutiti dok se ne sjedini.
  2. 2
    Vatrostalnu tepsiju velicine 40x26 cm premazati uljem i posuti brasnom.
    Sasuti ptiptemljenu smjesu u tepsiju i peci u prethodno zagrijanoj pecnici na 180 stepeni 40 minuta (provjeriti cackalicom da li je gotovo).
  3. 3
    Dok se pece biskvit pripremiti fil.
    Za fil u serpu staviti sve navedene sastojke osim oraha,staviti na laganu vatru i mijesati dok se ne otopi maslac i cokolada pazeci da ne prokuha.
    Na kraju dodati orahe i sve  pomijesati.
  4. 4 Botan kocke
    Pecen kolac ostavite da se ohladi 5 minuta i onda ga izbusite sa drskom drvene kasike.
    Preko vruceg kolaca polako kasikom prelijte pripremljeni fil.
    Ostavite da kolac upije fil i da se fil malo stegne.
    Na kraju pospite kolac orasima i ostavite u frizider da se potpuno ohladi.

             Burekcici

Malo drugaciji nacin pripreme bureka.Jufke se preljevaju preljevom i budu kao domace.Nekada sam dosta cesto ovako pripremala pite sa gotovim jufkama.Ne znam zasto sam prestala da radim na ovaj nacin,ali sigurno cu opet ponovo cesce da ovako radim.Djeca su bila odusevljena ,a sto je jos ljepse cerka mi je pomagala.Nema niko sretniji od mene kada vidim da je konacno pocelo da je zanima kuhanje 

Sastojci

Priprema

  1. 1
    Pomijesati sve navedene sastojke za preljev i staviti na stranu.
    Pomijesati meso za lukom i zacinima.
    Jufke prerezati na pola.
  2. 2 Burekcici
    Uzeti 2 lista prepolovljene jufke i premazati sa pripremljenim preljevom.Na sredinu staviti veliku kasiku nadjeva .
  3. 3 Burekcici 
    Preklopiti gornjim dijelom jufke.
  4. 4 Burekcici
    Onda lijevu stranu jufke preklopiti preko nadjeva i premazati preljevom.
  5. 5 Burekcici
    Onda preklopiti sa jufkom sa desne strane i opet premazati sa malo preljeva.
  6. 6 Burekcici
    Zarolati da bude nekih 3-4 cm sirine i 8-9 cm duzine.
  7. 7 Burekcici
    Staviti u tepsiju kuju ste samo malo pomastili posto ima ulje u preljevu.
    Ponoviti isti postupak sa ostatkom jufke i nadjeva.
    Na kraju premazite sa ostatkom preljeva.
  8. 8
    Peci u prethodno zagrijanoj pecnici na 190 stepeni 40 minuta ili dok fino ne porumeni.
    Ako vidite da ima dosta ulja u tepsiji (jer sve ovisi od mesa i vrste kora)polako ga ocijedite.
  9. 9
    Gotove burekcice prelijte sa prokuhanom vodom ,poklopite i ostavite da odstoje petnaestak minuta prije sluzenja.
    Po zelji umjesto vode mozete da ih premazete sa kiselim vrhnjem.Ja nisam jer moj dragi suprug nije ljubitelj pita premazanih sa vrhnjem.

                                 Najsocniji hamburgeri


Sastojci

  •  2 kg mljevene junetine
  •  1/2 solje mlijeka u prahu(solja 250 ml)
  •  2 male kasike soli
  •  1 mala kasika garlic salt
  •  1/4 male kasike tucane ljute paprike
  •  1/2 male kasike svjeze mljevenog bibera
  •  1 mala kasika bijelog luka u prahu
  •  1 mala kasika crvene paprike
  •  2 male kasike luka u prahu
  •  3 velike kasike soja sosa
  •  1/2 solje krusnih mrvica(ja sam koristila Japanske Panko mrvice)

Priprema

  1. 1
    U vecu zdjelu staviti meso i sve navedene zacine i dobro pomijesati.
    traba da se mijse oko 5 minuta da bi se sve dobro sjedinilo.
  2. 2 Najsocniji hamburgeri
    Od pripremljene smjese praviti vece hamburgere i redati u dublju tepsiju ili zdjelu koju ste prethodno premazali uljem.Ja sam od ove kolicine mesa dobila 13 velikih hamburgera,a vi mozete raditi po zeljenoj velicini.
  3. 3
    Pripremljene hamburgere dobro zatvoriti i ostaviti u frizideru najbolje preko noci.
  4. 4 Najsocniji hamburgeri
    Prziti hamburgere na rostilju ili u teflonskoj tavi 7 minuta sa svake strane na umjerenoj temperaturi ili pozelji,ovisno koliko zelite da su kuhani.

Нема коментара:

Постави коментар