петак, 22. август 2014.

Kapri torta i blogersko prijateljstvo


Da li i Vas privlače recepti koji se stalno od nekud pojavljuju, u časopisu, na forumu,u raznim grupama,  kao da vreba iz prikrajka i čeka kad ću popustiti, skupiti sastojke i krenuti u isprobavanje....Kapri torta, Kapri šnite...Kapri... Eto popustila sam.
Torta mi se svidjela, biskvit sam već ranije isprobala i često ga koristim, u voćnu kremu možete kombinirati bobičasto voće, jagode, višnje...čula sam i za  verziju u kojoj se puding kuha  u voćnom soku, u originalnom receptu u vocnu kremu je dodana i želatina, ja sam malo smanjiila vodu i krema se i bez želatine stisnula......Žuta krema je klasika, jedino mi tu nije pasala čokoladna glazura jer je nadmašila sve ostale okuse u torti.. Jeste li već isprobali ovu tortu??! A što se prijateljstva tiče, kolegica blogerica s kojom često razmjenjujem iskustva i recepte poslala mi je ovu krasnu krpicu koja uljepšava ove fotografije. Hvala ti još jednom What´s for dessert??

biskvit

9 bjelanjaka
15 žlica šećera
1 žlica brašna
12 žlica oraha
1/2 pol vrećice praška za pecivo

voćna krema

450 gr smrzutih jagoda(malina,kupina,višanja...)
300 gr šećera
2 vrećice praška za puding-vanilija
1 dcl vode


žuta krema

9 žumanjaka
150 gr šećera
vanilija
3 žlice brašna
3žlice gustina
500 ml mlijeka
200 gr maslaca 

Za biskvit bjelanjke miksati dok ne budu čvrsti, tada dodati šećer i na kraju kuhačom lagano umješati orahe, brašno  prašaka za pecivo. Peći u velikom plehu iz pećnice, 25minuta na 180stupnjva.Ohladiti i prerezati na pola. Za kremu od voća, staviti kuhati vodu, šećer i jagode, s malo vode razmutit puding pa ga umješati u voće i kuhati dok se ne zgusne.Za kremu od žumanjaka, žumanjke miksati s šećerom, dodati brašno, gustin i malo mlijeka i vaniliju .Preostalo mlijeko zagrijati pa dodati u smjesu, sve zajedno kuhati na laganoj vatri dok se ne zgusne. Kad se ohladi dodati maslac. Na pladanj složiti prvi list biskvita, na njega premazati kremu s voćem  iznad nje kremu od zumanjaka, pa opet drugi list biskvita i opet voćnu i žutu kremu. Premazati čokoladnom glazurom. Radila sam po ovom receptu.

Ferrero Rocher torta




Kada sam prvi put napravila ovu tortu, postala je broj 1.Ni jednu drugu tortu nisam radila toliko puta. Izvedba je krajnje jednostavna a rezultat zapanjujući. Torta  me je odmah osvojila.  Recept sam pokupila na forumu, samo sam izbacila napolitanke..Istu tortu možete pogledati i kod Tamare i  Maje.


za biskvit je potrebno


1 šalica oštrog brašna
1 šalica glatkog brašna
2 šalice smeđeg šećera
1 1/2  žličica praška za pecivo
1 1/2 žličica sode bikarbone
3/4 šalice bio kakao praha


 2 jaja
1 šalica mlijeka
1/2 šalice ulja
1/2 šalice kipuće  vode
dvije žličice arome vanilije


U zdjelu staviti sve suhe sastojke pa promješati, u drugoj zdjeli promješati jaja, mlijeko i ulje pa dodati u suhe sastojke.  Miksati dok se ne  poveže, na kraju dodati kipuću vodu i samo kratko miješati. Smjesu uliti u kalup za tortu koji ste prethodno obložili masnim papirom. Peći u zagrijanoj pećnici, 40 minuta na 170 stupnjeva. Kad se ohladi  dijagonalno prerezati tako da dobijete tri kore.


  za kremu


500 gr Nutelle
500 gr mascarponea
250 gr pečenih lješnjaka



Lješnjake tostirati na suhoj tavi, pazeći da ne zagore. Istresti ih u kuhinjsku krpu pa trljati da se kožica oguli. Lješnjake nožem grubo nasjeckati. U zdjeli izmiksati omekšali mascarpone s Nutellom pa dodati sjeckane lješnjake. Ja ih nisam stavila u kremu nego sam ih poslagala po površini torte. Ovom kremom nadjenuti i premazati tortu.

Crveno kao ... ljubav!


Oduvijek sam željela isprobati ovu tortu. Svaki put kad naletim na fotku, iznova pobudi moj interes. I evo, sad je pravo vrijeme, kao još jedan prijedlog za slatko iznenađenje za Dan zaljubljenih, predstavljam vam Red velvet cake. Za crvenu boju zaslužna je jestiva boja za kolače, pitam se dal bi sok od cikle dao željeni efekt. Na ovom desertnom stolu, društvo joj prave prhki keksići ukrašeni šećernom masom, i šalica vrućeg aromatičnog čaja.


Za biskvit je potrebno
2 1/2 šalice brašna
1/2 žlice soli
2 žlice kakao praha
115 gr maslaca
200 gr šećera
2 jaja
ekstrakt vanilije
240 ml jogurta
1 žlica jabučnog octa
1 žlica sode bikarbone

 Promiješati brašno, sol i kakao prah. U posudu staviti omekšali maslac pa ga mikserom razraditi, dodati mu šećer, jedno po jedno jaje i ekstrakt vanilije. Postepeno dodavati suhe sastojke. U jogurtu razmutiti crvenu jestivu boju, ja sam stavljala dok god nisam bila zadovoljna bojom.  Obojani jogurt dodati u smjesu. u maloj zdjeli izmješati ocat i sodu i kad se zapjeni dodati u smjesu. U papirom obložen kalup uliti smjesu i peći na 175 stupnjeva 40 minuta. Ohladiti. Tortu vodoravno prerezati na tri kore.

za kremu
250 gr sirnog namaza
200 gr slatkog vrhnja
4 žlice mljevenog šećera
Sirni namaz razraditi pa dodati tučenom slatkom vrhnju kojem ste prethodno dodali šećer. Ovom kremom premazati kore i ukrasiti tortu.





Čokoladna kriza



Da, ponekad stvarno jedem Nutellu sa žlicom, direktno iz teglice. Ne mogu si pomoći. Uhvati me ponekad prava pravcata kriza, glavobolja, nervoza, znoje mi se dlanovi...Ništa ne može brže  i efikasnije izliječiti ovu moju bolest od ovakovog deserta. Poželjela sam  pravu čokoladnu tortu, s čokoladom u biskvitu, kremi i u glazuri, uz dodatak Nutelle. Kombinirala sam biskvit i malo modificirala čokoladni ganache. Voće je ovdje služilo samo za dekoraciju. Rezultatom sam vrlo zadovoljna, već s prvom fetom nestali su i simptomi krize...


za biskvit je potrebno
3 jaja
3 žlice brašna
3 žlice šećera
3 žlice kakao praha
0,5 dlc mlijeka
0,5 dcl ulja
pola žličice praška za pecivo

Odvojiti jaja pa žumanjke mutiti s šećerom a od bjelanjaka izraditi snijeg.  U žumanjke dodati prosijano brašno, kakao u prahu i prašak za  pecivo. Na kraju dodati i tekuće sastojke, mlijeko i ulje i lagano umiješati drvenom kuhačom snijeg od bjelanjaka. Uliti smjesu u papirom obložen kalup za tortu. Peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva, 20 minuta.


Krema
100 gr tamne čokolade
4 jušne žlice Nutelle
2 dcl slatkog vrhnja
250 gr mascarponea




Čokoladu otopiti na pari pa u nju dodati nutellu, ostaviti da se ohladi. Slatko vrhnje umutiti pa zajedno s mascarponeom dodati u čokoladu. Krema je dovoljno čvrsta da se može namazati na tortu i bez obruča ali ako želite  možete koristiti i obruč za torte. Kremu premazati preko biskvita, izravnati površinu i stavit u hladnjak. Dekorirati je možete po želji, ja sam za nju napravila omotač od bijele čokolade, posula je kakaom u prahu i ukrasila  svježim malinama.


Нема коментара:

Постави коментар