субота, 14. јун 2014.

sladoled....

                          Sladoled od banana

Sastojci

  •   zrele banane 

Priprema

  1. 1

    Svi koraci na jednoj slici ;)
    Pricala sam vam o ovom sladoledu- zdraviji ne moze biti, samo jedan sastojak - zrele banane a posle je na vama da modifikujete ukuse dodajuci sta god vam padne pamet ;) Ja sam dosad probala sa kikiriki puterom i kakaom, sa nutellom i te dve kombinacije su provereno odlicne! Naravno, mozete ga ostaviti i tako, pa imate i banana ukus, dodavati delice za grickanje, zasladjivace, malo ruma, vanile, ekstrakta anisa, nekog vaseg omiljenog likera, bezbroj mogucnosti ;)
    Zdravo, brzo, jednostavno, ukusno i pogodno za igranje sa ukusima. Bolje nije moglo!
    Prvi korak- oguliti zrele banane, iseckati na kolutice i staviti na 2h u zamrzivac. Zatim zamrznute kolutice stavite u choper ili blender i blendirajte dok ne bude  konzistencije kao umucena slatka pavlaka(slika br 4). Mozete ga ostaviti ovakvog i imate sladoled sa ukusom banane ili dodavati sta god vam padne na pamet pa imate bezbroj ukusa;) Igrajte se, pronadjite svoju omiljenu kombinaciju :)
    Takodje, mozete ga odmah jesti bez zamrzavanja, jako je ukusno i tako, ili staviti u zamrzivac na nekih 2h da se stegne i uzivati u pravom sladoledu;)

  2. Napomena:Rcp nije moj, nasla sam ga na netu(Pogledajte ove stranice -1, 2,3, 4), jako mi se svidela ideja i posle isprobavanja i odusevljenja zelela sam da podelim sa vama:) Rcp pisem na nagovor Boce ;) , a nije losa ideja da na jednom mestu skupimo sve slike i utiske, mozda neko dobije ideju za novu kombinaciju;)
    Uzivajte u najzdravijem sladoledu:)

Нема коментара:

Постави коментар