субота, 14. јун 2014.

                     Visnjasta carolija

Divan cokoladni biskvit,cokoladna krema,visnje... pa malo i sira...neodoljiv spoj

Sastojci

Priprema

  1. 1
    Ukljucite pecnicu na 180°C.
    Otopite cokoladu sa buterom pa malo prohladite.
    Umutite jaja sa secerom i vanil secerom pa postepeno dodajte brasno sa gustinom i na kraju pazljivo umesajte otopljenu i prohladjenu cokoladu sa buterom. Sve dobro sjedinite pa masu izlijte u vec pripremljen kalup(26cm)sa pek papirom.
    Pecite oko 15-20 min.
    Gotov biskvit ohladite i presecite na pola tako da dobijete dva biskvita. *Ja sam mere podelila na pola i ispekla dve kore,tako mi je bilo sigurnije posto nisam vesta u secenju a htela sam da budu potpuno iste.
  2. 2
    Za puding od visanja: Kompot od visanja sipajte u serpu,odvojite 50ml soka na stranu. U ostatak stavite dve kasike secera pa kratko prokuvajte(meni su visnje bile krupne pa sam ih malo nozem usitnila). Gustin razmutite u malo vode pa dodajte u provrele visnje,brzo mesajte dok se ne zgusne a onda sklonite sa vatre.
    Jedan biskvit postavite u kalup,prelijte sa 5-6 kasike soka od kompota i premazite vrucim pudingom od visanja.Potom ostavite da se hladi.

  3. 3
    Dobro umutite slatku pavlaku pa joj dodajte umucen krem sir sa secerom u prahu.Lepo sjedinite.
    Instant zelatinu spremite prema uputstvu na kesici pa umesajte uz brzo mesanje u slatku pavlaku,dobro izmesajte i dodajte kesicu slag fixa.
    Pripremljenu kremu podelite na pola.
    U jednu polovinu dodajte 150g otopljene cokolade,dobro izmesajte i nanesite u kalup preko pudinga od visanja,fino izravnjajte.
    U drugu polovinu kreme dodajte 20 ml soka od visanja(iz kompota) izmesajte i fino razmazite preko cokoladne kreme. Poklopite preostalim biskvitom i njega prelijte sa 5-6 kasika soka od kompota.*Ja sam i kremu radila iz dva puta,sastojke na pola i muti...Pisem kako stoji u originalu,mozda je vama ovako jednostavnije :-)

  4. 4
    Ganache:
    Cokoladu izlomite i prelijte slatkom pavlakom pa stavite na srednju vatru da se otopi,stalno mesajte i vodite racuna da ne provri.
    Gotov ganache prelijte preko biskvita i ostavite tortu u frizider na hladjenje( najbolje je da prenoci).
    Ohladjenu tortu ukrasite po zelji


Нема коментара:

Постави коментар