петак, 30. мај 2014.

eminadelic....

     Moje male cuftetice

Sastojci

  •  500gr fasiranog mesa
  •  2 kriske hljeba pokiseljenih u kiseloj vodi
  •  1 cijelo jaje
  •  po ukusu bibera
  •  po ukusu origano
  •   persun
  •  malo ulja
  •  1 glavica crvenog luka-izrendanog
  •  3 cehna bijelog luka-izrendanog
  •  po ukusu vegete Twist za rostilj
  •   ulje za prziti
  •  2 kasike brasna
  •  200-300ml paradajz sosa
  •  100 ml vode
  •   vegeta

Priprema

  1. 1 Moje male cuftetice
    Kriske hljeba pokvasiti u kiseloj vodi .
    Sve sastojke za cuftetice sastaviti..
  2. 2 Moje male cuftetice
    Sve dobro izmjesati rukom.
    Ostaviti da se okusi sjedine
  3. 3 Moje male cuftetice
    Poslije toga ruke uljem malo pokvasiti i oblikovai cuftetice po zeljenoj velicini..Ja volim male.
  4. 4 Moje male cuftetice
    Svaku posebno uvaljati u brasno
  5. 5 Moje male cuftetice
    Kad ih uvaljamo u brasno.
  6. 6 Moje male cuftetice
    U dublju vecu serpu nasuti ulje i prziti cuftetice s obje strane..Kas su gotove izvaditi ih na tanjir na kome ste stavili papir nek se ulje iz njih iscijedi..
  7. 7 Moje male cuftetice
    U ulju u kojem ste przili cuftetice napravite saf.

  8. 8 Moje male cuftetice
    Tako sto prvo brasno malo proprzite pa dodate paradajz sos pomijesan s vodom..Nek malo prokuha pa u to vratite cuftetice i kuhajte jedno 10 min da se sve sjedini..
  9. 9 Moje male cuftetice
    Servirati uz tjestenninu ili pire,rizu vama na volju..

       Mocna crvena supica 


Sastojci

Priprema

  1. 1 Mocna supica :)
    Proprziti luk sa mesom pa dodavati svo povrce i mijesati zajedno...Sve fino zacniti i dodati ajvar sa paprikom...
  2. 2 Mocna supica :)
    Onda dodati sav temeljac i neka se supica fino krcka pa  dodati tarhanu i neka se kuha dok ne bude gotovo meso i svo povrce u njoj.
  3. 3 Mocna supica :)

    Onda pred kraj kuhanja dodati jaje koje smo umutili.Da da malo gustoce supici...

   Spinat u mlijeku 


Sastojci

Priprema

  1. 1 Spinat  u mlijeku :)
    Spinat ocistiti i prokuhati pa ga dobro ocijediti od vode...
  2. 2 Spinat  u mlijeku :)
    Na puteru proprziti bijeli luk i dodati mu brasno..Ja volim da proprzim bijeli luk prije brasna jer mi da bolji okus..
  3. 3 Spinat  u mlijeku :)
    U to dodati spinat...Sve zajedno izmijesati...
  4. 4 Spinat  u mlijeku :)
    I zaliti mlijekom...Kratko prokrckati...
  5. 5 Spinat  u mlijeku :)
    Pred kraj zaciniti..

Нема коментара:

Постави коментар