недеља, 18. мај 2014.

da se zasladimo...

     Moka torta


Sastojci

Priprema

  1. 1
    Od sastojaka za koru, umutite i ispecite okruglu koru pa je presecite vodoravno na dva dela. Dužinu pečenja prilagodite svojoj rerni, otprilike je dovoljno 10 do najviše 15 minuta na umerenoj temperaturi.
    Ili kao ja, u velikom plehu pa preseći na tri šnite.
    Kore poprskajte toplim mlekom u kome ste razmutili instant kafu.
  2. 2
    Puding i gustin razmutite u malo mleka pa zakuvajte u preostalom mleku kad zavri. Skuvajte krem i ohladite ga.
    Margarin umutite sa prah šećerom pa kašiku po kašiku dodajte u ohladjen puding i neprestano mutite dok ne dobijete penasti krem.
    Krem podelite na dva dela pa isfilujte kore.
    Umutite šlag i ukrasite tortu po želji.

                                 Cokoladna torta


Sastojci

  • kora

  •  10 jaja
  •  10 kasike secera
  •  5 punih kasika brasna
  •  2 kasike kakao
  •  1 kesica praska za pecivo
  •  mleko za kvasenje kora
  • fil

  •  1 margarin
  •  250 g prah secera
  •  3 kasike vrelog mleka
  •  3 zumanca
  •  3 belanca
  •  200 g rastopljene cokolade
  • ukrasavanje

  •   po zelji slag, cokolada....

Priprema

  1. 1
    Umutiti sastojke za koru i od te mase ispeci dve kore koje kasnije treba preseci da ispadnu 4 kore.
    Pekla sam u kalupu precnika 26 cm iz dva puta i ispale su mi fino visoke kore koje su se lepo isekle koncem (prvi put u zivotu mi je to uspelo, obicno pecem 4 kore posebno).

  2. 2
    Margarin umutiti sa prah secerom, dodati zumanca i preko njih sipati 3 kasike vrelog mleka i rastopljenu cokoladu. Sve to izmiksirati pa sjediniti sa 3 belanca umucena posebno bez secera.
    Sve lepo sjediniti pa filovati svaku koru.
    Kore kvasiti vrucim mlekom.
    Ukrasiti cokoladnim slagom.

           Ledene kocke


Sastojci

Priprema

  1. 1
    Umutiti patispanj od navedenih sastojaka, sipati u podmazan duguljasti pleh i peci oko deset minuta.
  2. 2
    Za sirup staviti secer i vodu da provri, malo ukuvati i preliti preko hladnog patispanja.
  3. 3
    Fil: Od litre mleka oduzeti malo i razbiti brasno, a ostatak staviti sa secerom da provri. Umesati brasno i skuvati krem, pa staviti 3 vanilice i ostaviti da se ohladi.
  4. 4
    Posebno umutiti margarin sa limunovim ekstraktom ili korom od limuna i sjediniti sa hladnim kremom.Dobro umutiti i premazati patispanj.
  5. 5
    Za glazuru otopiti cokoladu, malo mleka i malo ulja i premazati preko fila.
  6. 6
    Dobro ohladiti i seci na kocke.

Posluživanje

Napomena: Do sad sam ih uvek pravila po receptu, ali sam sad izvrsila neke promene pa da napisem. Stavila sam 5 kasika gustina i 9 kasika brasna u fil, cini mi se da mi nikad nisu bile lepse nego sada, tako da preporucujem da probate i ovaj nacin. U glazuru sam dodala kasiku meda, malo mleka, 3-4 kasike otprilike i ulja isto toliko, i naravno cokoladu, sve odokativno, i super je, sece se lepo,  ne puca.


Нема коментара:

Постави коментар